Gulbani Gordijnen

Algemene voorwaarden

Gulbani maakt mogelijk en helpt graag wanneer jij dat wilt. Wij zijn altijd transparant in de kosten.

Het is altijd vertrouwd kopen bij Gulbani en mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan  lossen we dit samen op.

  • De Gulbani voorwaarden zijn leidend en worden aangevuld met voorwaarden van de wet
  • De verkoopvoorwaarden offline en online kunnen verschillen (als de wetgeving andere eisen stelt).
  • Als we levertijden communiceren, doen we dit altijd in kalenderdagen.
  • Prijsberekeningen zijn alleen geldig op de dag van uitgifte.

Aansprakelijkheid

Voor schade die niet ontstaan is door bezorging of na ophalen van het product gelden de volgende aansprakelijkheidsvoorwaarden:

  • Gevolgschade, gederfde winst of tijd, gemiste besparingen, kosten voor huisvesting, bedrijfsschade of schade door bedrijfsstagnatie vallen buiten de aansprakelijkheid van Gulbani.
  • Gulbani is niet aansprakelijk voor schade die veroorzaakt wordt door derden (stoffeerder, bezorger) die ingezet worden voor het uitvoeren van een dienst. We brengen je graag in contact met het desbetreffende bedrijf om de klacht op te lossen.
  • Bij het oplossen van een klacht is Gulbani niet verantwoordelijk voor extra kosten zoals het leeghalen van een ruimte of de tijdelijke opslag van goederen.
  • Gulbani is niet aansprakelijk voor schade die ontstaat aan (onder) vloeren, wanden, stucwerk, plafonds en andere toepassingen die vanzelfsprekend geraakt/bewerkt worden bij het uitvoeren van een dienst.
  • Als Gulbani aansprakelijk wordt gesteld, is dit beperkt tot maximaal de koopsom van dat specifieke gedeelte van de overeenkomst waarop de aansprakelijkheid betrekking heeft.

Geschillen 

  • Mochten we er onverhoopt samen niet uitkomen, dan kun je een klacht indienen bij de Geschillencommissie conform de spelregels die daarvoor gelden.

Lees hier hoe je de klacht kunt voorleggen aan de Geschillencommissie.

 

GARANTIE

  • Onze producten zijn alleen geschikt voor normaal huishoudelijk gebruik en niet voor commercieel gebruik, dus de garantie geldt niet als de producten ingezet zijn voor commercieel gebruik.
  • We geven geen garantie op klachten die te wijten zijn aan verkeerd gebruik of verkeerd onderhoud of slijtage door gebruik.
  • Het recht op garantie wordt beperkt of uitgesloten als de reden voor de klacht het gevolg is van omstandigheden die buiten het product zelf liggen (zoals bijvoorbeeld verkleuring door zonlicht, beschadiging tijdens eigen vervoer etc.).
  • De garantie vervalt als je zonder schriftelijke toestemming van Gulbani door derden reparaties of andere werkzaamheden hebt laten verrichten.
  • Als een klacht wordt gecompenseerd of afgekocht, vervalt het recht op garantie.
  • In Nederland geldt met betrekking tot garantie een conformiteitsbeginsel: "Een product moet voldoen aan de eigenschappen die je als consument redelijkerwijze mag verwachten." Om deze overeenstemming te beoordelen zijn 5 criteria vastgelegd, het product moet:
  1. In overeenstemming zijn met de door de verkoper gegeven omschrijving
  2. In overeenstemming zijn met het gewenste gebruik.
  3. Geschikt zijn voor het gebruik waartoe soortgelijke goederen dienen.
  4. De prestaties en kwaliteiten bieden die de consument redelijkerwijs mag verwachten, gelet op de aard van het goed.
  5. Bovenstaande aanvullende garantie doet niets af aan het conformiteitsbeginsel (wettelijke garantie).

Lees hier hoe je een klacht kunt indienen, we lossen het graag voor je op!

 

Ruilen en retourneren

Bij Gulbani mag je het artikel binnen 14 dagen na ontvangst ruilen/terugsturen of binnen deze 14 dagen aangeven dat je van je aankoop afziet (uitgezonderd producten op maat). Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en, indien redelijkerwijs mogelijk, in de originele (onbeschadigde) verpakking zitten. Anders kan de ontstane waardevermindering bij jou in rekening worden gebracht.

Wil je een aankoop ruilen of retourneren, lees hier hoe dat in zijn werk gaat.

 

Terugbetaling bij een online bestelling

Heb je je product online gekocht en retour gestuurd? 

De retourtermijn bedraagt 14 dagen en start na ontvangst van de aankoop. Indien je een product retour stuurt, betalen we je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke aankoop hebt betaald, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; daarvoor brengen we in ieder geval geen kosten in rekening. We mogen wachten met terugbetaling tot we de goederen hebben teruggekregen, of op het moment dat je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden. Dit is afhankelijk van welk tijdstip als eerste valt. 

 

Klachten en geschillen

Bij Gulbani helpen we je graag! Mocht je onverhoopt een klacht hebben, dan lossen we dit samen zo snel mogelijk op. Hieronder vind je de voorwaarden voor het indienen van een klacht. Alle informatie over hoe je een klacht indient, vind je hier.

  • Meld je klacht of schade zo spoedig mogelijk (graag binnen 10 werkdagen na levering of voorval).
  • Klachten die na levering in het gebruik ontstaan, dienen zo spoedig mogelijk na ontstaan en en het liefst binnen 10 werkdagen na ontdekking te worden gemeld.
  • Als je je klacht kenbaar maakt via het contactformulier op de website, krijg je in ieder geval binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie van ons.

We doen er alles aan om je klacht naar tevredenheid af te handelen. Toch kan het zijn dat je het niet eens bent met de afwikkeling. Dan kun je natuurlijk altijd nog je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Je kunt je klacht ook voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform


Je hebt ook de mogelijkheid om je te wenden tot:

  • De burgerlijke rechter

 

 

Veilig online bestellen en betalen

We garanderen dat je op onze websites veilig kunt winkelen. Door onderstaande handelingen zijn je persoonlijke gegevens en orders bij ons in goede handen.

SSL beveiliging Pagina's met belangrijke en vertrouwelijke informatie worden met gecertificeerde SSL verbindingen (het Secure Socket Layer - Protocol) tot stand gebracht. Het protocol maakt gebruik van een beveiligde verbinding tussen de browser en een secure internet server. Daarnaast wordt het bericht gecodeerd waardoor de gegevens voor derden niet zichtbaar zijn. Door het gebruik van het SSL - protocol wordt het risico dat gegevens worden onderschept wanneer ze over het internet worden verstuurd drastisch verminderd.

   
Vertrouwelijke gegevens

Wanneer je een order plaatst in de webwinkel worden je gegevens vertrouwelijk behandeld. Je gegevens worden niet aan derden verstrekt en zullen alleen gebruikt worden voor de verwerking van je bestelling.

Alleen veilig betalen

Om een veilige betaling van de bestelling te garanderen, maakt Gulbani gebruik van Ideal

 

Aflevering van de order

Wanneer je bestelling wordt bezorgd, kan de bestelling alleen door jou aangenomen worden en teken je voor ontvangst. Voor jou is dit een stukje zekerheid dat je bestelling niet in verkeerde handen komt. Daarnaast kun je je bestelling ook gratis ophalen in één van onze bedrijfsvestigingen. Hier vragen wij je om je legitimatiebewijs zoals ID-kaart, rijbewijs of paspoort.

Wat je zelf kunt doen om je gegevens zo goed mogelijk te beveiligen

  • Geef je wachtwoord nooit aan iemand anders.
  • Verspreid geen URL's van pagina's die je bekijkt wanneer je je profiel hebt geactiveerd.

 

 

Online bestelproces

Bij Gulbani is online winkelen erg eenvoudig. Je bekijkt ons assortiment, je maakt je keuze en bestelt in 8 eenvoudige stappen:

  1. Vul je winkelwagen.
  2. Maak de keuze uit ophalen of bezorgen.
  3. Vul het bezorgadres in (alleen in Nederland).
  4. Vul, indien van toepassing de gewenste bezorgdatum in. 
  5. Er volgt een overzicht van je bestelling.
  6. Kies online betaalmethode (iDEAL).
  7. Vul je betalingsgegevens indien nodig aan.
  8. Bevestig je betaling.

Na succesvolle betaling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op: deze kan in je spambox terecht komen.

 

Online betaling mislukt, wat nu?

Is je betaling met iDEAL niet gelukt, dan kan je het beter op een later tijdstip nogmaals proberen. Je kunt natuurlijk ook gewoon je bestelling opnieuw plaatsen. Lukt het dan nog niet, neem dan contact op via het contactformulier

Is het bedrag wel afgeschreven van je rekening maar heb je geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier

 

Veilig betalen

Op onze website kun je veilig betalen. Op het moment dat je gaat betalen, worden je betalingsgegevens beveiligd verstuurd (over zogenaamd secure connection). Je kunt dit herkennen aan het slotje boven- of onderaan de pagina.

De betalingsgegevens die je doorgeeft om de feitelijke betaling te verrichten, zijn volledig afgeschermd en kunnen ook niet door Gulbani gelezen of anderzijds achterhaald worden. Lees hier meer over veilig betalen.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving. Je kunt dan direct gebruik maken van iDEAL via je eigen inloggegevens, zonder aparte aanmelding bij iDEAL.

Voordelen IDEAL?

iDEAL heeft een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren.
  • iDEAL wordt ondersteund door de grote Nederlandse banken.
  • Toegang tot internetbankieren van één van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL.
  • Controle en overzicht op de betaling.

 

Artikelen op rekening aanschaffen?

Het is bij Gulbani niet mogelijk om op rekening artikelen aan te schaffen. Indien gewenst kunnen wij op jouw verzoek een BTW factuur op naam van het bedrijf verstrekken.