Hoe plaats ik een bestelling?

Klik op de knop “In winkelwagen” om je artikel naar keuze in je winkelwagen te plaatsen. Je vind de winkelwagen links onder het menu. Klik hierop om de artikelen in De winkelwagen te bekijken. Kies voor “verder winkelen” om meer artikelen in De winkelwagen te plaatsen. Klaar met winkelen? klik op de knop “Bestelling afronden” en doorloop de stappen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

iDEAL: Tijdens het bestelproces reken je af in je eigen vertrouwde beveiligde bankomgeving. Als je de gordijnen zelf ophaalt is het mogelijk om via ideal of contant te betalen.

Hoe weet ik of mijn bestelling wordt verwerkt?

Zodra je een bestelling hebt geplaatst, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Je krijgt daarnaast een e-mail met de track en trace code op het moment dat je bestelling door ons is verstuurd naar het door jou opgegeven adres. 

Kan ik de bestelling ook ophalen?

Ja, het is mogelijk je bestelling af te halen. Plaats hiervoor je bestelling via onze webshop en kies vervolgens bij overzicht van je winkelwagen onder het kopje 'betaalwijze' de optie: 'Betalen bij afhalen',
Je ontvangt een e-mail dat je bestelling klaar ligt, Je kunt hierop reageren wanneer je deze graag wil komen ophalen door te mailen of bellen. 

Adresgegevens:
GULBANI
Jagerslaan 93,
7833 EP Nieuw-Amsterdam
Telefoonnummer: 06 86478474

Hoe volg ik mijn bestelling?

Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op een Nederlands of Belgisch adres te laten bezorgen, sturen wij je een e-mail met een Track & Trace code waarmee je de bestelling eenvoudig online kunt volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Als je je bestelling op werkdagen voor 14:00 plaatst en betaalt, wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden, maar in ieder geval binnen 48 uur. Zendingen via PostNL en DHL hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. maandag en feestdagen). 

Een bestelling die je wilt afhalen zal binnen 1 werkdag klaarliggen, mits alles op voorraad is. Je ontvangt hierover een afhaalbericht. 

Kan ik een artikel retourneren?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nog 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor het retour sturen van het product naar ons zijn voor eigen rekening.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Tijdens het bestellen kun je artikelen verwijderen of toevoegen aan het winkelmandje. Is de bestelling afgerond, dan kun je geen wijzigingen meer doorvoeren.

Waar kan ik een vraag stellen over een artikel?

Voor vragen, suggesties of klachten vragen wij je het contactformulier in te vullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.

Hebben jullie ook een winkel?

We hebben geen winkel.

Accepteren jullie ook vvv bonnen?

Het is niet mogelijk om je webshop aankoop met VVV bonnen te betalen.

Ik heb een klacht over mijn product, wat moet ik doen?

Ondanks dat wij ons inspannen om de beste kwaliteit producten te leveren, kan het voorkomen dat je niet volledig tevreden bent met het geleverde product. Stuur een mail naar info@gulbani.nl met een duidelijke omschrijving van jouw klacht en eventueel een foto. We streven ernaar om klachten binnen 14 dagen op te lossen.